tisdag 1/3 14:46

vet inte om ni förstår hur duktig jag är som boxades i 75 minuter igår...hah! historien bakom var att jag helt plötsligt kände mig sjukt sugen på att träna lite boxning och få ur mig lite ilska så efter mitt vanliga löppass på gymmet i fredags gick jag helt resolut och bokade in mig och amanda på boxningspasset på måndagen efter. snacka om att vi var nervösa när vi väl satt där utanför sal 2 och väntade. vi kom överens att om läraren såg läskig ut så skulle vi sticka och tro mig, han såg så jävla läskig ut med sina typ 300 tatueringar och muskler men när jag såg honom blev jag så jäkla peppad. fick med mig amanda och sen körde vi så det rök om muskler och skor i 75 minuter. och fy satan va kul det var! tillskillnad från danspassen jag annars går på så blev man trött på ett annat sätt, liksom i musklerna istället och det var en så jävla skön känsla.
(så såg jag nästan ut)
coolaste läraren då! inte för att man ser tatueringarna och musklerna, but still. han var så grym också, peppade oss som fan. hård men underbar träning helt enkelt. testa people!! (det bästa är att det står på hemsidan att han är stand-up komiker också, vilken jävla kombo!)

Kommentarer
Postat av: Nina

Fatta hur tight man blir av boxning! Verkar ju dessutom askul. Och kolla när han ståuppar så får vi gå och kolla:)

2011-03-01 @ 16:02:07
URL: http://dansaineon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0