måndag 20/6 21:50

just tell me this kära vänner, hur ska man kunna vara barn när ens mammas hjärta blöder? hur ska man kunna förstå att det inte är ens ansvar när ens bästa person är ledsen och sårad, hur ska man kunna hjälpa när det inte är meningen att man ska kunna hjälpa. och hur fan kan någon såra min mamma, mitt kött och blod så mycket att hon gråter inför sin dotter? mysterier 2.0. en annan grej. hur ska jag kunna flytta ifrån henne? personen som jag lever med dygnet runt, det är ju bara hon och jag kvar här nu. hur ska jag kunna lämna den personen som i alla år har fått stå ut med att höra sin dotter sakna den mannen som svek henne och förstått ändå? hur kan jag veta att hon klarar sig? visst hon är vuxen och verkligen inte instabil men jag kan ändå inte förstå hur allt ska gå till.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Du har så himla rätt älskling, och jag försår förvirringen. Jag älskar dig så himla mycket, och det du behöver är att flytta ut och låta henne sköta sitt liv på egen hand, så att du också får chansen att skapa ett helt eget där du endast behöver ta ansvar och bry dig om dig själv. Du vet var jag bor om du behöver nattsällskap. Love

2011-06-20 @ 22:17:04
Postat av: Ted Persson

Jag må inte veta vad som hänt men ingen i världen får såra din mamma så underbar som hon är! jag saknar er båda!!! all kärlek

2011-06-20 @ 22:20:21
Postat av: Tess

Det finns inte riktigt några ord som kan blåsa bort det onda alla gånger, det finns inte riktigt något som kan sägas för att radera den känslan du har nu. Inte egentligen. Inte påriktigt. Ord är ändå alltid bara ord. Och aldrig bara ord. Vill bara ge ett litet hjärta. Hjärta.

2011-06-20 @ 22:27:15
URL: http://www.vadsomhelst.devote.se
Postat av: Matilda

...vet inte vad jag ska skriva förutom att jag också finns här..!

stor kram till dej, tänker på dej Kajsa!

2011-06-20 @ 22:28:44
Postat av: p

Vet inte vilka ord jag ska välja här goding. Men 5 stycken har jag ändå att ge dig; du vet vart jag finns <3

2011-06-21 @ 00:31:27
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Nina

Hur lite man än tror det och hur mycket man än vill kunna hjälpa så klarar de sig alltid. Du är den i hela världen som behöver anstränga dig minst för att trösta henne. För du är en av dem hon älska mest i hela världen, det enda du behöver göra är att leva och vara lycklig. Det är nog det som gör henne gladast - att hennes dotter skiter så gott hon kan i hennes problem och lever ett så molnfritt, guldglittrande och glädjefyllt liv som möjligt.



Din mamma älskar dig hur du än gör och det gör jag med.

2011-06-22 @ 20:34:13
URL: http://dansaineon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0