lördag 1/1 13:26

här kommer inlägget som borde varit uppe igår men istället kör jag det som en blandning av vad som var bäst 2010 och lite smått och gott inför 2011. listan är snodd från nina. MUMS!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja men visst, jag fyllde arton tillexempel. jag gick ut lagligt, köpte cigaretter, började dansa jazz burlesque, började älska rockbaren och göra det till mitt andra hem så smått och jag började gå till Monica och prata.

 

Har du några nyårslöften?

Har tänkt mig att börja med detta fenomen i år fast jag aldrig har haft det förut, så med hjälp av bloggen tänker jag försöka att faktiskt utnyttja mitt gym kort så mycket som det bara går. vill ha som mål att gå dit och springa 40 minuter varje dag eller varannan innan skolan, man tänker så jävla bra då. Mitt mål är att se ut precis så som jag vill se ut när alla mina resor börjar!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nope!


Vilka länder besökte du?

Grekland och Tyskland! världens.bästa.resor.

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

12 Augusti, såklart

 

Vad var din största framgång 2010?

oj. vettefan! att jag kom över dödsångesten till en stor del, att jag lärde mig hur jag skulle må bättre och att börja gilla mig själv lite mer.

 

Största misstaget?

Att jag har ätit för mycket, att jag har hatat mig själv, att jag har tvivlat på min egen förmåga.


Bästa köpet?

Min fina fina fina dator. älskar den!

 

Vad spenderade du mest pengar på?

kläderkläderkläder. och mat.


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner, min familj och framför allt då mina älskade älskade bröder.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

WAKA WAKA! och alla låtar på min spellista

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

både och faktiskt. början av året, dom första månaderna, var hemska. men sen gick det uppåt.


Vad önskar du att du gjort mer?

Fokuserat mig på skolan och på att leva istället för att älta saker.

 

Favoritprogram på TV?

Gossip Girl, tills jag slutade ha lust att följa tv-program.


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Vaknade upp till min mamma och systers fina sång, satte mig hos frisören och färgade håret och fick en superfin glam-locks frisyr. efter detta blev det tårtkalas med världens godaste tårta och några av dom finaste människorna, jag kände mig så firad och älskad. sen blev det utgångutgångutgång men några partybabes och en ny vänskap på Sticky Fingers på köpet!

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 

Jag försökte verkligen hitta min stil och jag visste precis vad jag ville klä mig i men med bristande budget och väder som hatar alla så var det inte så lätt. men tre favorit saker är definitivt Svarta stuprörs jeans, skinnjacka och militärgrönt.


Den bästa nya personen du träffade?

Monica, dom nya cabaretarna (fejnt ord) och en del andra gosiga nya vänner.

 

Och här kommer lite beskrivande hur jag vill att mitt 2011 ska se ut, eller snarare hur jag vill se ut 2011:






helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0