söndag 16/1 00:14

tomt, svårt att andas. är den sista kvar, kommer nog vara det för alltid. bland alla, alltid. är så bra på att vara sist ut, långt bakom och inte med. för bra. tror att någon en dag ska se, förstå att det är min tur nu. att det är dags att göra mig lycklig, vara halvan till min halva. tror men vågar inte hoppas, hoppas men vågar inte tro att det är så. försöker göra lattehjärtan åt en halvsnygg kille och flörta samtidigt, vill desperat veta att jag är objektet. vill känna en arm, en hand eller bara en andedräkt. vill ha lyckorus, vill leva. vill inte vara sist, inte igen, inte nu. inte igen. är van, för van och utan att tänka på det så står jag där. igen. bara jag, jag och min självömkan och vetskapen om att snart orkar jag inte längre övertyga mig själv om att jag är söt, glad eller snäll nog. snart orkar jag inte övertyga min spegelbild om att jag är fin när ingen annan ser det, snart orkar jag inte försöka spela cool för att få det jag vill. vill ha det jag vill mest. inte igen.

fina vän.

Kommentarer
Postat av: SUPER P

jävlar vilken kram jag har till dig. och ölning snarast! <3

2011-01-17 @ 10:49:53
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Lukas

Okej, nu är det såhär. Du är verkligen snygg och världens trevligaste! Och nej, du behöver inte lita på mitt omdöme om du tycker att jag är för mycket av din vän för att tycka något annat. Men vi har känt varandra så länge att jag inte bara ser det vackra på utsidan utan även det underbara som finns där inne! Din dag kommer, snart! Jag lovar dig :*

2011-01-17 @ 12:00:39
Postat av: Nina

Men åh... Kan ju inte säga nåt bra för att trösta heller. Men Kajsa, du vet att du är så jävla fin och söt och jag vet inte hur många ggr jag sagt till mamma att jag typ aldrig skulle klara varken skilsmässan eller p-grejen utan dig och det stöd. Det är vad som är värt mest. I längden. Sen förstår jag hur du känner. Faktiskt. Hoppas du tror på det och inte känner att jag skriver det bara för att. För jag har också varit sist. Och först med fel saker. Men jag tror att så fort man i hjärtat och på riktigt känner att man inte bryr sig om att hitta nån (lättare sagt än gjort) så kommer det! Slappna av, fokusera på teatern, cabban, resorna, studenten, krogen, jobbet, mig, eventuellt en gnutta dina andra vänner och sköt om dig och gör precis vad du känner för. Så står han där en dag, det lovar jag. Och jag håller vad jag lovar.

2011-01-17 @ 19:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0