torsdag 10/2 22:56

jag har så otroligt fina vänner. satan i gatan va fina dom är som inte bara kommer och kollar på min premiär utan gillar det också. blommor, choklad och en massa kramar, det är fan så det ska vara. finaste fina. och mina motspelare ska vi inte ens börja prata om, är så otroligt stolt över hela min klass. alla bara växer och växer som skådisar och jag blev allt lite ledsen i ögat när jag insåg att jag snart ska skiljas från teatern. vad som sker vet ju ingen, själv vet jag inte om jag kommer orka att satsa. det krävs så mycket och är det något jag inte vet så är det om jag har skillsen att verkligen bli skådis. BRA PREMIÄR IALLAFALL!

Kommentarer
Postat av: angelica

<3

2011-02-11 @ 09:09:45
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0