måndag 7/2 22:30

tänk att även fast det är någon man inte känner och aldrig kommer ha äran att få känna så kan man bara veta att den personen var så fin. så himla fin. man bara känner det i hela kroppen. jag måtte ha nån konstig jävla andlig kontakt med Heath Ledger för jag känner det överallt, varje gång jag ser hans ansikte på film eller bild. så fantastiskt fin. en dag kommer vi ses, det tror jag. en dag kommer du och jag prata om livet, en dag kommer du dela med dig av allt det där kloka jag tror du hade att säga. en dag ska vi spela paintball och skratta såhär.
'
stämningen: Mando Diao – Ochrasy - MTV Unplugged

Kommentarer
Postat av: elinor

förstår precis, trodde bara det var jag som hade den förmågan!! och när det gäller heath, utan tvekan någon av de finaste! puss

2011-02-07 @ 23:55:25
Postat av: elinor

förstår precis!! trodde bara det var jag som hade den förmågan! och när det gäller heath, så är han nog absolut den finaste!

2011-02-07 @ 23:56:52
Postat av: Nina

Åh kommer ju inte på nåt att kommentera:( hade lust att skriva nåt roligt men det passade sig inte kände jag. Bajs prutt fis.

2011-02-08 @ 21:06:27
URL: http://dansaineon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0