tisdag 21/9 22:49


finaste ben. tänk om alla män var som du.

ibland när jag går hem i blåsten ser jag plötsligt ditt ansikte framför mig, känner dina händer som omfamnar mig. någonstans långt borta hör jag ljuden från festen som håller på för fullt, känner lukten av dig och jag hör dina ord i mitt öra. dom viskar hur fin jag är och ger mig hopp om en framtid, en framtid med kärlek och lycka. men när ljuden sakta dör ut i mitt huvud och bilderna försvinner då vet jag, allt var en lögn. jag kommer ihåg exakt hur den där soffan kändes under mig, känslan när du lekte med mitt hår, jag kommer ihåg att jag tänkte att du var för bra för mig, men jag tror att jag anade redan då att jag hade fel. det var jag som var för bra för dig.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Åh. Grym text!!



Stor Kram till dig!

2010-09-22 @ 15:32:15
URL: http://jagellie.blogg.se/
Postat av: Nina

Hahaha jag trodde först du menade att han hade fina ben, så jag tittade på bilden jättelänge

2010-09-23 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0