onsdag 1/9 19:11

today,


jeansleggings, gina
linne, indiska
tjocktröja, second hand i Berlin (70 spänn, heelloooo)
converse

cp-bild. mina faovvsolisar, älskar dom. passar till alla frisyrer!
dubbelhakan <3

älskar vädret idag. när det är sådär krispigt, lite kallt och friskt i luften och solen kommer fram ibland. älskar det!

bra dag. hade blandannat min första Engelska C lektion, var faktiskt riktigt roligt! underbart skönt att jag och johanna är där tillsammans, dels så man slipper vara ensam men också för att vi är så bra ihop, jag och min boyfriend! sen har jag fixat och trixat med mitt projektarbete och snart är det nästa tisdag, pirrigt för allt detta är bara förnamnet :)

idag älskar jag: människor som är positiva, för då peppar jag upp mig! och kramar.

kärlek!

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: aw zöt <3



höstväder ftw! :)

2010-09-01 @ 21:03:04
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Johanna

vi är bäst!

2010-09-01 @ 21:12:52
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0