lördag 18/9 13:55

snyggste tightsen ever,

dom kommer från Henry Holland, lite för dyra för ett par tight plus frakt men ändå, så otroligt snygga! mina favoriter är dom första. komma här;

här är dom på en fin fin bloggerska, Andy


right now!

yeees partypeople! igår vare fest i lerum med härliga klasskompisar och annat folk. det var roligt tills det blev lite mycket och enligt johanna fick jag nog lite fylleångest, inte kul alls. men det visade bara ännu mer hur otroligt underbara vänner jag har som verkligen bryr sig om mig och om jag är ledsen. jag älskar er allihopa så otroligt mycket!

ikväll blire partey igen, utgång med ninaminfina förhoppningsvis, var frisk!!

love,

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi de va väll inte ja som sa att du hade fylle ångest, du sa de ju när ja pratade me dig <33, men de är sånts om händer .:))



SVAR: taack baby va du är snäll <3

2010-09-19 @ 03:05:33
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åhh strumpbyxorna, sjukt snygga!



Fylleångest får man ha ibland <3

2010-09-19 @ 12:09:16
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0