torsdag 7/10 22:54

efter all jävla skit som har hänt denna skit-veckan så har jag ändå hittat lite ljuspunkter. som mitt första gruppass på gymmet, som alla rökpauser med nina (hon har verkligen varit ett ljus i mörkret denna veckan, tack sweets), som roliga engelska c lektioner med en sjungandes johanna, som alla skratt som min underbara klass framkallar, som alla kramar och som alla finafina och uppmuntrande ord från diverse håll. om det är något all denna jävla skiten har påmint mig om så är det hur mycket tur jag har med annat och framför allt med andra.

bästa bilden denna veckan (ännu en höjdpunkt, föreställningen Skalv på folkan, SE DEN)


representerar typ hela veckan för mig jaa
(ni ser ju vart den kommer från nere i hörnet
på bilden så jag tänker inte länka. förlåt anki)

och oh my fucking god, hur snygg vän har jag inte;

helloo babe

nu hoppar jag ner i sängen i vetskapen om att jag tänker ''försova'' mig imon!

peace, love and understanding,


Kommentarer
Postat av: The N

PUSS

2010-10-08 @ 17:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0