onsdag 27/10 16:36




ja, som ni kanske fattar så vill jag tillbaka till kreta. till värmen, solen, de underbara människorna och till känslan av lätthet och glädje jag upplevde hela resan. inte en enda gång var jag och mamma ovänner, inte en enda gång tänkte jag på döden eller på skit saker, inte en enda gång mådde jag dåligt för hur jag såg ut eller hur jag betedde mig. jag kunde vara mig själv, ända ut i tåspetsarna för ovanlighetensskull. just nu planerar jag att jobba skithårt dom första månaderna efter studenten och sen bara sticka. var eller med vem vet jag inte men sticka, det ska jag. jag ska hitta det stället där jag kan vara mig själv, jag ska träffa dom människorna som gillar mig för den jag är, jag ska hitta stället där jag passar in.


Just nu, just idag, just i denna sekund har just, just jag fått nog
jag ska lämmna denna hålan med blåljusen på, jag ska långt så långt bort det går.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du stannar hemma. Hos Nina. Det ska du ha jävligt klart för dig. Punkt.

2010-10-28 @ 13:42:01
Postat av: Lisa Alfredsson

jag följer med dig! (och fyllan har runne av mig nu, bara så du vet. haha. så jag menart!)

2010-10-28 @ 22:42:38
Postat av: Elisabet

Härligt att träffa dig och din mamma häromdagen. Ni är så fina!



Kärlek till er!



Kramar Ellie

2010-11-04 @ 11:34:41
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0