söndag 24/10 15:59


it's mine! äntligen får jag kanske vara varm EN vinter.

fann den på hm today, väldigt välbehövt! hittade även dom snyggaste skorna jag har sett typ, dock så finns dom inte uppe på hemsidan än och jag vågade inte köpa dom när mamma var med för hon skulle döda mig lite pågrund av tolv centimeters klacken. men HEJ va snygga dom var, shit my gaad.

bra helg på det hela taget och uppehållet från bloggen är pågrund av no internet, har fortfarande inget trådlöst utan sitter just nu med världens kortaste internet kabel. underbart.

ska vi ses om vi nån gång får till den där nya headern också...

love,

Kommentarer
Postat av: mathilda

den där snyggingen vill jag också ha!!

fanns det många kvar? :)

2010-10-28 @ 20:42:47
URL: http://dagarnablirgamla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0