måndag 25/10 22:37

detta gick ju inte alls bra, är på typ tredje utkastet. tänk hur svårt det är med ett litet blogginlägg?

tänkte skriva om att jag vill vara nykär precis som alla andra fina men när jag satte mig med fingrarna på tagenterna var alla ord borta, det är som om någon nykär jävel hade dragit dom ur mig. som att dom ville säga att vara nykär inte är så sorgligt och jobbigt som dom sakerna jag brukar skriva om på min blogg. kanske är det min tur snart vill jag tänka, nina säger att det nog är så. att snart är det min tur att vara kär och sådär äckligt lycklig, sådär så man bara vill ta tusen bilder på honom och lägga upp på facebook, men det kan man ju inte för då blir man en sån där som man egentligen hatar. vilket onödigt inlägg det här blev, jag ville ju bara blogga. och få dom där kommentarerna som gör det kul att gå in här varje dag. kan behöva det nu när jag filmar i skolan och framför allt nu när jag har insett hur jobbigt det är. fattar inte varför jag alltid ska ta vatten över mitt stackars huvud.

tur att nima finns. och alla mina andra fina vänner. och varma kramar i skolan. och sex and the city. och snygga klackar. och mamma. typ.


sådär glad kommer jag förhoppning också bli om några veckor när jag har spenderat en hel vecka med mina hjärtegryn. längtar efter dom där små armarna, efter pussarna och efter att känna sig som en hjälte.

Kommentarer
Postat av: Nina

It will soon be you, och kommentera min med annars kommenterar jag inte din! Hu!

2010-10-25 @ 23:13:05
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Angelica

AWWW vilket smajl! :D



Snart är det din tur! Feel it in my fingers, feel it in my toes... eller nåt... hehe :P <3

2010-10-26 @ 15:00:39
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Tess

Allt det bästa har inte hänt än

2010-10-26 @ 20:10:05
URL: http://www.vadsomhelst.devote.se
Postat av: Angelica

sv: aww nej men Kajsa, så skall du inte känna! Ibland har man fullt upp, man glömmer saker, jag förstår det haha <3 Men det var mycket epic :) tack söt!

2010-10-27 @ 00:36:46
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0