torsdag 4/11 19:54

anledningar för ouppdaterad blogg:

¤ Sjukdom. 39 graders feber är fanimej inte att leka med, vad ni än säger!
¤ Bröder. ja, ni förstår själva som jag tjatar om dom.
¤ Allmänt deppmode, deprimerad pågrund av sjukdom osv.
¤ Skor. pågrund av att dom snyggaste skorna i hela världen inte finns på H&M's hemsida så jag kan inte visa för er. nu tror folk bara att jag är psykiskt störd eller nått som jag tjatar om dom.
¤ cp-segt internet och allmänt skönt att slippa ALLT i några dagar.

so thats that, undrar om folk saknar mig. det är det som är det sjuka med att vara sjuk (höhö), man tror att ALLA vet om det så man förväntar sig 30 krya-på-dig sms om dagen typ, och när man inte får det så tror man att ingen bryr sig. (eller är det bara jag?) den lilla självkänslan jag ändå har sjunker lite till när jag är sjuk, första dagen ligger jag alltid och storgråter och önskar mig bort och att livet var bättre, att jag var bättre. men sen blir det bättre, som nu (tredje dagen av sjukdom. känns som längre) så är jag mucho piggare och det kändes så skönt att se lyckan i oscars ansikte när jag kunde hämta honom på dagis för första gången denna veckan. sen blir det bättre av att planera roliga saker, som detta:


ska imorgon besöka östgötateatern för att se deras version av musikalen Chicago, starring Petra Neilsen (ni vet, taango taango från melodifestivalen?) fint sällskap i form av systrami och frida också, thaank you!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig!

Postat av: Angelica

krya på dig! fasen vad kul det där med musikalen! :D

2010-11-05 @ 01:07:56
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: johanna

krya på dig bby <3 visste inte att du va sjuk! PUSSS saknar dig!

2010-11-05 @ 01:47:34
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0