onsdag 17/11 22:07

besökte ikväll en löjligt stor biosalong med min bästaste vän för att se detta mästerverk,

tyckte att denna postern passade bäst eftersom på den ser man att filmerna utvecklas mer och mer som ett relationsdrama och lite mer bort från det som ÄR harry p. tycker jag. inte för att det inte är fint att se den där kärleken och allt men alltså, lugna er liteee.

sen till mina favvosar då,

fin, finare, finast.

bästa läraren, fo shoo.


det är ändå något speciellt med dom. snacka om att växa ihop.

och fatta att jag och lukas har gått på varenda premiär av Harry P sen vi var 7/8 år? nice!!

Kommentarer
Postat av: pauli

apavundsjuk

2010-11-17 @ 23:14:32
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Angelica

:D

2010-11-18 @ 16:31:36
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Lukas

Vi är bäst! Men hallå!!! Brösthåret på Harry!!! WTF?!

2010-11-18 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0