fredag 5/11 14:10



alltså världens jävla vackraste annika marklund är i LA. jag är inte alls avundsjuk. inte. värme sol och bekymmersfri vardag. inte alls. men hon är värd det, läser ni hennes blogg så vet ni vilket helvete hon går igenom. hennes halva, hennes bästa vän, har precis gått bort i cancer. typ 25 år gammal. fuck va världen är orättvis, fy fan. och folk undrar varför folk tar livet av sig och håller på.

iallafall så känns hon nästan som en vän nu eftersom jag har följt henne i ett år, och jag blir så glad när jag får se bilder på henne från en strand i LA när hon ler och ser lycklig ut. vill ha den känslan. semester behövs tror jag, WHO'S WITH ME?

Kommentarer
Postat av: johanna

SVAR: JAAAAAAAAA DET SKA VI HA PUSS PÅ DIG DITT SÖTOBARN! <33

2010-11-05 @ 17:56:45
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: <3

2010-11-05 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0