söndag 9/5 16:15

fynd fynd fynddag hade jag igår! skulle på ukm, ung kultur möts, på röhsska muséet där det fanns ''klädesswopping''. det gick ut på att man tog med sig plagg i bra skick som man inte behövde längre och fick byta till sig så många plagg av det som andra hade lämnat in och som fanns från weekday, monki och kastellgatan. ett av fynden var dock en kofta jag fick av amanda, kolla:


HELLO!!! (och hello cp-min. dudee)

massa andra fina saker också som ni lär få se inom en snar framtid!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

SNYGG TRÖJA! I DIE!! Nu ska jag läsa inlägget också och inte bara titta på denna sexiga bild!

Vänta lite.. Jaaa, det va kul på UKM:)

2010-05-09 @ 19:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0