onsdag 12/5 14:59

todaaaay har varit en ganska random dag, steg upp grymt tidigt imorse för att tydligen inte ha någon teaterlektion utan istället gå direkt till biografen i lerum för att se på digital bildarnas och media/teknik elevernas filmer där jag medverkar i en av dom :) jag spelar en tjej som blir gravid och sen handlar det om hennes dilemman kring detta, lite mer behind-the-scenes bilder på mig som gravid kommer så snart jag får bilderna av nina, haha ;)

tills jag får fram dom med lite bättre kvalité, njut av detta:


haha fint or what? blir ju nästan lite sugen!

nu är jag ledig, WOHOO!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

DU VA GRYM! kan inte säga det för ofta:) Ida hälsar det också, och hela estet ettan också för den delen;)

2010-05-12 @ 18:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0