fredag 21/5 20:30


jag var uppenbarligen sur igår trots att jag kunde ha så lite kläder på
mig utan att frysa!

jag och min finis åt mackor med massa ost vid mitt röda köksbord idag

jag fick hem ett nice paket från allers också! innehållande eyeliner och
pensel från face stockholm och ett välkomsbrev, haha.

provade precis eyelinern och den funkar helt perfekt! om ni nu var intresserade :)

just nu sitter jag bara i min soffa med godis och how I meet your mother på tv. Got to love it! jag älskar fredagar. helger överhuvudtaget, HEJ vad jag ska sova. oki.

puss och kärlek,


Kommentarer
Postat av: Lukas

Sweet dreams babe!

2010-05-21 @ 23:12:36
Postat av: Gabriella

MASSA ost var det rätta :) snart igen älskling. <3

2010-05-28 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0