tisdag 16/3 19:32

livet är okej asså. dock är allt är så konstigt. jag mår dåligt men bra på en och samma gång, hur kan det vara så? jag vill sysselsätta mig samtidigt som att jag bara vill sitta i soffan och äta en massa äckligt socker. jag vill kunna leva ordentligt men något håller mig tillbaks, något som hindrar mig från att må riktigt bra. jag vill inte övertänka allt hela tiden, men jag kan inte sluta för då kanske det händer något dåligt.
det är kanske inget någon kan göra, kanske inte ens jag.


det är skönt att läsa sådana böcker, får en bort från allt ett tag.
tills sovångesten kommer, jävla.

Kommentarer
Postat av: Lukas

Du kanske ska släppa mer på tankarna? Det är svårt men jag tror det är det enda som funkar. Om du behöver hjälp med det så vet du var jag bor, hur jag ser ut, vem som är min bästa vän osv;)

2010-03-16 @ 20:09:35
Postat av: pauli

sv: du är fin du med. superduper-überfin <3

2010-03-17 @ 15:55:38
URL: http://skyskrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0