söndag 21/3 22:52


red.

hej ni!

jag har haft en riktigt skön hemmadag idag, vaknade av telefonen klockan tolv och var superirriterad på mamma som ringde för att jag trodde att klockan var halv tio, haha. sedan fortsatte det i seghetens tecken med städning och grym musik på hög volym, hann köra igenom nästan alla mina spotify listor innan jag var klar med allt. sen kom mamman hem från norrköping och det firades med en lång promenad i underbara majorna ner mot röda sten, dagen avslutades med god middag, tv och facebook. i like!

just nu kör jag på en massa gamla goda musikallåtar på spotify, såsom mary poppins och fiddler on the roof. det ger mig fina minnen från barndom på teatern med pappa, lyckan jag kände. var är den nu?

til next time

love,

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhhh marry Poppins ftw! :D

2010-03-22 @ 19:10:38
URL: http://imzombie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0