torsdag 3/6 17:50


som man nästan kan tänka sig när man ser bilden så var jag på studentmottagningen igår. fina nima tog studenten och vi var självklart på plats för att fira honom, ha kramkalas och äta en massa god mat och tårtor. han var mycket stilig som ni ser på bilden och det blev en mycket bra kväll, liite mycket alkohol för vissa av oss kanske. senare, vid glatt mod, lämnade jag karl seth och lukas resten av sällskap som drog vidare in till stan för att gå en promenad hemåt genom slottis. det slutade med att vi hängde på plikta och karl gav mig ett antal märken till idag. ett uppskrapat knä tillexempel. så går det när man brottas i en sandlåda, don't try that at home kids!

idag gick jag o nina på stan i x antal timmar och det var mycket mysigt som vanligt, ninafina <3 jag hittade iallfall mina blivande solglasögon på lindex, jag vet att rayban kopior är rätt mainstream nu för tiden men dessa satt så bra på att jag faktiskt skiter i det! :)


syns väl inte så bra här då men ni får se på när jag har köpt dom :)


dom får inte riktigt rättvisa på bild men jag tror att nina kan intyga om hur snygga dom var på. till mina tighta stuprör, grrr!

ikväll var det menat att jag skulle till plusgymnasiet och kolla på lite grabbar men jag orkar verkligen inte. är helt trött och död och sjuk så nääe. vill bara sitta här i min sköna soffa och vänta på att mamma ska komma hem så jag får naturlakrits. haha. godaste som finns typ!

hoppas ni får en bra kväll.

love,


Kommentarer
Postat av: Lorena

fina skor!

2010-06-03 @ 22:59:10
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: Nej du är charm! det är min kamera som e bajs!

2010-06-03 @ 23:11:10
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Lukas

Nima va såå fin!!!! Hoppas du fick en bra kväll darling!

2010-06-04 @ 00:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0