tisdag 29/6 23:36



jag kollar på världens finaste kärleksscen om och om igen. helt plötsligt är den slut för 5:e gången och jag rycks med ett slit tillbaks till verkligheten, ensamheten. jag skulle vilja försvinna i armar, i en trygghet, i en värme. jag skulle vilja känna att jag duger och jag skulle vilja att allt bara går bra. jag skulle vilja vara någon annan för det är aldrig nog att bara vara jag. aldrig bara jag, mig eller någon annan. jag skulle vilja vara den med flyt, den som alla letar efter och saknar, jag skulle vilja vara DEN tjejen. jag skulle vilja ha styrka att sluta ha dessa deppiga nedgångar efter veckor av flyt, jag skulle vilja vara den lyckliga glada och bubbliga hela tiden. jag skulle vilja sluta att ha som enda utväg att skriva dessa inlägg på min obesökta blogg, bara för att skriva av mig.

ikväll var nina här, det blev allsång och en massa prat. gillar den flickan. imon kommer johanna, det blir övernatting och en massa prat igen. jag älskar att jag har er ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Aw kajsa <3 du duger som du är! Nedgånar som uppgångar!

2010-06-30 @ 08:05:08
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: johanna

Puss på dig kajsa jag finns allid här för dig baby <3 vi ses i kväll

2010-06-30 @ 12:04:31
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Nina, the kommentator nr oneeeeee

Älskar att jag har dig med ska du veta, så det så! Du är stark utan en famn fast det kan vara svårt att komma ihåg när det är tungt. Men det är en sån som du som klarar det, det är därför det är så förjävligt. Dessutom skulle du lätt kunna få nån om du bara ville, fast nu har vi ju den turen att du har lite smak och finess och bryr dig mer om dig själv än så. en dag så jävlar. Puss på dig snygga fina vackra kloka Super-K!!!

2010-06-30 @ 19:29:24
Postat av: Lukas

Det är väldigt enkelt. Du är den du är och ska inte va nån annan! Be your ego! Och om din blogg är obesökt, so what?! Du är inte obesökt!

2010-06-30 @ 22:18:48
Postat av: Madeleine

Du och flickorna är dom bästa töserna i världen! Du räcker mer än bara till för oss <3

2010-07-19 @ 00:54:29
Postat av: Daniel

i en sk. nedgång så är det precis som om vi var nån slags disktrasa. såfort vi kommer in i en viss tankebana då suger vi åt oss all misär vi kan komma åt. att lära sej att identifiera o eliminera dessa nedgångar innan du börjar känna den där ensamheten lr något annat. att vara lycklig är en process, inte alls som att vända på ett mynt o sen e det klart. jag har själv inte mått så väldans bra tidigare, men jag lär mej varje dag nu, o de senaste halvåret har jag inte haft en enda "nedgång", förr hade jag dem jämt. så jag antar att det handlar mkt om att se sej själv på ett annat sätt än innan. att när det händer nåt, välja din lycka istället för misär :)

2010-07-20 @ 17:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0