tisdag 5/1 19:45

ja, jag hade såklart skrivit fel i förra inlägget. det är den 5:e februari och inget annat Billy T spelar. och nina, självklart ska man på we are 8-teen den 6:e!! just nu sitter jag hos pappa och håller på med biljettbokning inför imorgon, då åker jag hem igen. det ska bli skönt och härligt och allt men som vanligt lite sorgligt, orkar inte gå in djupare på något idag känner jag. iallafall så finns det bara bussbiljetter kvar så det blir till att spendera yttligare 5 timmar på en buss. kan inte ens räkna hur många gånger jag faktiskt har gjort det nu. som tur är har jag med mig min trevliga bok som jag fick av lukas, nämligen den fjärde och sista boken i twilight serien. jag speed läste trean på två dar för att komma till den verkliga utmaning, jag menar har ni sett tjockleken på fyran? dessutom hade han köpt den på engelska för att jag skulle öva upp mig, han är bra han! nu blire familjemys med film och cola på torsdag börjar skolan! love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Pjuuh

2010-01-05 @ 21:43:04
Postat av: Lukas

Jag är bra på många sätt, hehe. Och du är otroligt välkommen hem!

2010-01-06 @ 01:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0