tisdag 12/1 17:52

mmm det luktar sweet sweet middag från mitt kök, me love the smell of sparris!

det är något med att kolla på du är vad du äter på tv3, alltså i praktiken tycker jag verkligen att det är ett hemskt program och att folk bara blir negativt framställda men samtidigt så gillar jag att kolla på det. asså, jag vet inte om det är för att jag är en äkta svensson, om det får mig själv att må bättre eller om det ger mig motivation. tror faktiskt det är det sistnämna, jag får faktiskt lite egen motivation av att se andra äta nyttigt. och så mår man ju såklart lite bättre när man ser att det finns människor som är värre än en själv. duktigt kajsa!

idag hade jag något av en downhill mot slutet av skoldagen, vet inte vad som hände. hade mest matteångest tror jag, och kanske lite goscravings. eller mycket goscravings...ja vad ska man göra?


herregud ettan. min fina fina teaterklass. ja, sårskorpor det var en
föreställning det!

Kommentarer
Postat av: Lukas

HAHAHA! Kajsa som svensson! aa du, ne.



Men det va la ganska mycket gos idag?

2010-01-12 @ 19:32:55
Postat av: Anonym

Gå till I'ts GoseKlara bitch

2010-01-13 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0