fredag 1/1 22:39

jaha åkej, då vare dags igen!
denna gången är det scorett skofrossan kommer ifrån:


mmm


öppen tå är verkligen något som inte försvinner skulle jag säga, mycket snyggt tillsammans med snören!


ett par enkla svarta pumps är jag verkligen i behov av!


alltså, kilklacks stövlar har jag alltid tyckt är så himla snyggt.
tyvärr så tillåter min kropp mig inte att vara snygg i overknee stövlar
men, fanny matilla, om du ser detta, köp sånna här! dom hade passat dig perfekt
kan jag tro! :)


aaaaaaaaaaaaaaah avlider!! perfekta dr. martens kopior!

hoppas ni tycker om dom som jag gör!

love,

Kommentarer
Postat av: fanny

haha jag ser detta, tror du verkligen de? hah nu måste jag testa bara för de :P

2010-01-26 @ 12:30:51
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0