fredag 1/1 16:16

hur coolt är det inte att skriva 1/1 som datum?

har ni alla haft en bra nyårsafton? jag blev sjuk lagom till dagen innan så jag ställde in nästan alla mina planer och det slutade med att jag åt middag med familjen hemma hos lukas som vanligt (jävlar, mättnaden) sen knallade jag och lukas hem till mig och lite senare kom karl, frej och seth. vi spelade sällskapspel, skrattade ihjäl oss (eller ja, jag skrattade ihjäl mig) och sprang ut på tolvslaget. det var hur mycket raketer som helst och jag hade nästan inte velat inviga året på något annat sätt än med mina absolut bästa killkompisar. nu såhär dagen efter har jag ont överallt och hostar ännu mer men det var nästan värt det! saknade klassen och brudarna bara.


och hur konstigt är det att Nicklas Hocker är med på sveriges sexigaste
män listan iår? INTE KONSTIGT! grrrrrr.

nu blire mad men på tv!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

ALIAS!:)

2010-01-02 @ 00:06:22
Postat av: M i c k a

det där är ingen man :P han är bara en pojke ju :P

2010-01-06 @ 01:45:11
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0