tisdag 23/2 22:47

uppdateringen rullar på som vi ser, haha.
det känns som om jag inte har något att skriva om men egentligen har jag väl det. typ att jag var fast i norrköping i helgen pågrund av snö-helvetet och kom hem först igår kväll när jag skulle ha kommit hem i söndags. sj är våra vänner under extrema väder, ja!

just nu sitter jag och lyssnar på min fina soft spellista på spotify och är nöjd med dagen, kvällen. jag har haft en toppen dag och det beror mest på solen, denna fantastiska underbara sak som sken idag och som gjorde min dag SÅ mycket bättre. kramarna är inte så pjåkiga dom heller! inte sällskapet heller, gillar min klass alltså. på kvällen stack jag lukas karl och nima till plusgymnasiet för att kolla på seth-ponken som ägde alla som vanligt, jag blir stolt alltså.


åh 2007. med min fina elinor!

imorgon ska jag gå upp vid sex, vara i lerum åtta och once again sätta mig in i livet som en gravid tonåring. vi får väl se hur mörk jag kommer vara under ögonen i dom tagningarna, jag säger då det!

nä dags att hoppa ner i sängen.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Love på dig! Du är bäst, har jag sagt det förut?;)

2010-02-24 @ 22:52:56
Postat av: din elinor.

hahahahaah

jag hade förträngt denna bilden!

men puss på dig. saknar dig! kanske ses till helgen!

2010-02-25 @ 07:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0