måndag 15/2 11:58

livet leker!
eller nä, det är lite dagen efter så men endå. vi hade en mycket bra kväll igår hos amanda, startade dock upp allting med lite förfest hos lukas (läs familjemiddag) men sen körde vi på och stack till amanda och josefine för att hjälpa dom att fixa iordning. eftersom det var alla hjärtans dag så målade vi även ett hjärta på valfritt ställe på kroppen, det ingick för att man skulle komma in på festen, haha. vid halv åtta kom det lite folk men vid tio typ var hela stället fullt och partyt var igång. på det hela taget en mycket nice kväll, mysigt att framåt tolv slaget ligga i amandas mammas stora säng och prata djupt med två killar som jag verkligen inte kände. oså lukas <3

enda problemet igår var väl lägenheten vi var i. jag gick runt och bara kände hur mycket jobbiga minnen jag har från amandas hem. det är ju egentligen sorgligt eftersom en av mina vänner bor där men jag kan inte hjälpa det, för många dumma killar i ett för litet space. jag säger då det!


jag saknar er så det gör ont.

nu ska jag klä på mig, rycka upp mig och träffa min far!

love,

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: eller hur dom är sköna! :DHAHAH du borde se den,den är grym

2010-02-15 @ 12:26:16
URL: http://seriesmaniac.blogg.se/
Postat av: Lukas

Ja mig känner du ju:) det va redigt mys det!

2010-02-16 @ 12:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0