måndag 15/2 20:29

jag hade tråkigt förut och då började jag längta efter sommaren. det resulterade i att jag fann mig själv inne på h&m's hemsida letandes efter sommar kläder. jag säger då det...





MUMS HÖRNI!

annars försöker jag hitta sommarjobb och har nu mejlat runt till typ fem stycken olika caféer runt om i göteborg. jag har faktiskt även skickat in en ansökan till halvars glass på södra promenade i norrköping. det är typ det mysigaste stället som finns i hela norrköping men jag vet inte hur peppad jag är på att vara där hela sommaren :o


så party var vi igår! märk väl emilias snittsiga hjärtglasögon :)

ha en bra kväll! jag ska chilla gärnet :)

love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Bra att du valde de mest somriga, färgglada kläderna ;) Nej men om du snor de brillorna åt mig lite lätt?!

2010-02-15 @ 22:03:26
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Horra Patter

men är inte det alice :D

2010-02-17 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0