onsdag 17/2 11:36



ja, ni kan ju se på bilden hur mysigt vi hade det igår. fyfaaan. men bra var den faktiskt! jag och johanna höll på att skita ner oss lite bara, ingen fara på taket liksom. om ni vill se något som man hoppar till av så rekomenderar jag denna filmen starkt, men passa på, den försvinner snart från bio!

igår var ingen bra dag egentligen. jag hade värsta ångest dagen och jag vill aldrig må så igen. näe fyfan. jag måste typ röra på mig ordentligt en timme om dagen för att kunna sova utan att tänka för mycket. jag är inne i världens jobbigaste cirkel, inget går liksom helt uppåt. när det är lov vill man ju liksom bara kunna njuta och älska det men jag kommer på mig själv med att sakna skolan för där rör jag iallafall på mig, jag hinner inte tänka så mycket. nu har jag i princip bokat upp hela resten av lovet så förhoppningsvis kommer det inte en till sån dag, jag vet inte om jag orkar med mer av sånt.

nu blir det duchen!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Not on my watch!:)

2010-02-17 @ 13:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0