måndag 8/2 21:23


''Heath Ledger. Hollywood's dark star'' av brian J. robb

denna fina boken kom hem till mig idag, den består av historien om heaths liv kan man säga. om hans filmer, hans familj och även en hel del bilder på olika delar av hans filmbiografi. jag var helt övertygad redan innan jag började titta i boken att heath ledger var en av världens absolut bästa skådisar. när jag hade tittat igenom den snabbt så var jag ännu mera övertygad. sådana fantastiska filmer han har gjort, han har verkligen valt väl. det gör mig otroligt ledsen och  jag får nästan lite ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket bra vi har gått miste om eller snarare kommer gå miste om för att han inte finns mer.

hoppas ni har det bra!

love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Ful är han inte direkt heller...

2010-02-09 @ 10:00:39
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: Lukas

He´s lövely helt enkelt!

2010-02-09 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0