söndag 26/12 13:00

jaaa, jag vet. jag har varit borta. en salig blandning av ingen internetuppkoppling och no lust and inspiration. så är fortfarande fallet så därför väntar jag med allt som har med utmaningar att göra och langar bildbomb istället, enjoy!

Jul @ crazy house i Norris,


var på julavslutning med mina två stora kärlekar

världens finaste

papi stod i som en äkta hemmafru i köket

hahah cp


vi var fina

vi åt mat

bonusmor var rödhårig (it runs in the family)

tomten kom på besök

julklappsöppning!!

Kommentarer
Postat av: pauly d

gilla!

2010-12-26 @ 13:28:17
URL: http://skyskrapor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är såå fin i den klänningen! :)



SVAR; hihi,ja jag är nööjd. Vad fick du själv för fint? :)

2010-12-26 @ 17:48:37
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Gabriella

finfinfin är du! älskar klänningen, och brorsornas leenden som skriker bus! :)

2010-12-26 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0