onsdag 1/12 22:37

ikväll hade Göteborg finbesök av världens bästa pappa. hans snabbvisit denna veckan innebär att han kommer hit tidigt på morgonen och åker tillbaka till norris direkt efter lunchföreställning utom just denna dagen. eftersom inget kvälslrep var planerat så passade fadern min på att spendera lite tid med sin yngsta dotter i Götet. det innebar H&M, pizza hut, en massa catching up och en massa meningar som sägs i mun på varandra eftersom vi tänker så lika hela tiden.

medans vi satt där och pratade så kände jag mig så...jag vet inte vad. lycklig? för även om min älskade pappa bor en massa mil härifrån så vet jag att det alltid kommer vara vi, vi kommer alltid ha det där extra speciella pappa-dotter-förhållandet som jag alltid har känt är så speciellt. vi kommer alltid kunna prata om allt och säga ord i munnen på varandra. jag är nog otroligt lyckligt lottad. två fantastiska föräldrar, fyra underbara syskon och en grym extramamma, hallå liksom? får man ha sån tur?



den fina pappan hade äntligen skaffat läsglasögon så han kunde läsa menyn.
50 år senare liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0