lördag 19/12 00:45



på bilden är det någon random brud och min fina fina Ben. mannen som talar till mitt hjärta varje dag. bilden är tagen i sverige, närmare bestämt i göteborg, utanför trädgårn den 5:e februari 2010. tjejen på bilden hade kunnat vara jag, kan inte fatta det. kan inte fatta att jag var i samma stad som mannen jag drömmer om, mannen med silkesrösten i typ 48 timmar utan att träffa honom. utan att få krama honom och faktiskt berätta hur otroligt mycket deras texter betyder för mig. Ben var här i två dagar innan han åkte hem till Kanada och jag blir tårögd över vilka ord jag inte fick säga till honom. så nu har jag bestämt mig, nästa gång dom kommer ens i närheten av sverige så sticker jag, direkt. jag behöver få höra Ben sjunga white sparrows medans tårarna rinner ner för mina kinder, jag behöver det för att må bra nu.

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3 sånt svider verligen i bajshjärtat... nästa gång, då jäklar kajsa!

2010-12-19 @ 12:58:49
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0