fredag 27/8 01:54

dagen,

jag såg lite sur ut på eftermiddagen men...

...som tur var kom min fina bästis och piggade upp mig! han var tydligen varm också.

efter våran förfest (med chokladbollar) så gick vi ut och mötte diverse trevliga människor och hade lite myskrök hos mig, men efter ett tag fann jag mig själv ensam med åtta grabbar och då kan ni tro att grabbsnacket tog över. jag och lusan var tvunga att stänga in oss lite i mitt rum efter ett tag, haha. sen skedade jag med karl! bra kväll.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Vi är bäst på att förfesta!!

2010-08-28 @ 23:20:42
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Aww va gullig du är tack så mycket :D

2010-08-29 @ 11:49:23
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0