måndag 12/4 09:5

smidigheten herself här!
jag kom precis till skolan för att inse med hjälp av josefin att jag var en timma för tidig, vad äre som händer? jag var helt säker på att vi började 09.40 men icke sa nicke, jag hade alltså kunnat sova. dålig start på veckan någon? förövrigt är det ganska sweet att vara tillbaka, kan ju dock bero på att vi inte har börjat våra lektioner än. kanske. antagligen.

nu när jag fått ur mig mina värsta känslor så kan jag ju berätta att jag igår fick reda på att vi ska spela inför testpublik imorgon. imorgon alltså, om mindre än 24 timmar. om jag ska varas ärlig känns det fortfarande som om vi är på rep-stadiet även fast hela föreställningen är klar och vi kan allt. det känns som om vi i ensemblen kan brista ut i skratt när som helst och det funkar ju inte med en publik. till råga på allt har jag, min idiot, bjudit in några av mina närmaste vänner till just denna föreställning, sheet. dom älskar mig iallfall no mater what. hoppas jag!

nu kommer iallfall min kära boyfriend till skolan, mindre ensamt :)

love,

Kommentarer
Postat av: Nina

Tänkte väl att du smsade lite väääl tidigt! Somliga straffar gud med desamma;)

2010-04-12 @ 11:18:43
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/
Postat av: johanna

oh ja girlfriend. i was there for you <3 :D

2010-04-12 @ 15:30:26
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Lukas

Asså det e bäst för dom att det blir stående ovationer!

2010-04-12 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0