fredag 16/4 12:02

today:



ignorera ansiktet på sista bilden, tack!
klänning, gammal som gatan från h&m
skinnjacka zara
pilotisar, h&m
ballerina skor, din sko

att posta en outfit redan nu är väl kanske lite konstigt men såhär såg jag ut när jag satte på mitt skådespelar face för några timmar sen. jag mötte upp lisa och hennes huvudrolls innehavare för ett litet gästspel i hennes film, trevligt sådär på fredags morgonen! nu sitter jag som en potatis i soffan och kollar på top model, för att sen övergå till att kolla på oc hade jag tänkt. thank god for friday's!

skriver senare och då med bilder från veckan som gått :)

kärlek,

Kommentarer
Postat av: johanna

SNYGG KAJSA! <33



2010-04-16 @ 17:31:58
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0