torsdag 10/9 23:17

jag kom precis på mig själv att sitta och sjunga på 1000 miles med heat helt för mig själv, ehm ska vi ta o sova då kanske?



idag damp denna tidning ner i brevlådan, jag har alltid tänkt på damernas som en tidning som mamma läser men den blir mer och mer läsvärd tycker jag, växer jag eller tidningen måntro?
iallfall så fastnade jag för detta omslaget, riktigt vacker modell och hela tidningen går i höstkänsla och eftersom jag längtar och längtar till lite kyligare väder nu så passade det mig utmärkt! därför har jag spenderat hela kvällen med att sitta ihopkrupen i min stora fotölj läsandes damernas värld, kollat på idol och surfat runt på datorn, riktigt skönt.

i skolan idag var allt helt vanligt, eller ja, iallfall lektionerna. lite annorlunda var det ju eftersom vid klockan tolv packade vi teatrare ihop våra saker och åkte in mot stan med klassföreståndaren, vi skulle nämligen gå och se gangs of gothenburgs första kostymrep på backa teatern. riktigt intressant och jättekul med tanke på att alla föreställningar är uppbokade och det står typ tusen pers i kö också. tyvärr så var vi på en så tidig repetition att vi inte fick se något slut men jag var endå nöjd på vägen därifrån det var nämligen så sjukt bra skådespelar insatser. sen är det lite problem med klassen, men jag håller mig på min kant, orkar inte hålla på att tjaffsa faktiskt!

nej nu rycker det i mina ögon, sängen nästa helt enkelt,

kärlek!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

damernas värld har faktiskt varit en favorit för mig sen åttiotalet, just för att mamma prenumererade då. Tycker den är gedigen.



Tack för att du gillar det jag gör.

Jag tar 500 kronor för ett porträtt, då får du det på a4 samt som fil via mail så kan du göra vad du vill med det sedan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0