tisdag 15/9 17:21

appropå inlägget om fördomar mot folk med klack:
jag älskar kommentarerna främst från madde och elinor, ni äro bäst kvinnor :D


jag har kommit på hur konstigt sent jag endå kommer hem på eftermiddagarna efter skolan, asså förut har jag alltid hunnit hem till programmet som går på femman klockan fyra (gossip girl nu, förut one three hill eller gilmore girls) men nu kommer jag alltid hem typ efter halva. haha. älskar jämförelsen men det är sant, senare och senare.
tur att tisdagar äger med teater hela dagen men som vanligt drabbas man av trötthet och blodsocker fall på eftermiddagen och då var det ju tur att ett café med gott kaffe och folk som är helt toppenhärliga med kramar och nikotinpinnar finns, på tisdagar får man faktiskt!

nu blire träning och senare pizza faktiskt, riktigt gott.

kärlek,

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror jag anammar det där med "på tisdagar får man"...

2009-09-15 @ 22:34:41
Postat av: Kajsa sv:

TOPP!

2009-09-16 @ 13:30:17
URL: http://kalaskajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0