söndag 6/9 12:53

vilken härlig helg jag har hörni!
i fredags körde jag ju då förfest hos linus med en utvald skara av sötnosar, vi öppade våra ölburkar med ett glatt humör och skrattade åt varrandra och hade det allmänt bra. efter det gick vi sen i samlad och en aning berusad skara mot slottis och björgårdsvillan för det var där vi skulle spendera hela kvällen med en massa folk från här och där, jag kan ju säga så mycket som att det blev otroligt mycket folk och jag sprang mest runt och hälsade på allt folk, haha. vihade också riktigt tur med vädret, nästan inte en enda regndroppe. och mmm vad jag trivdes i sällskapet, älskar den känslan är man verkligen är på rätt ställe med rätt människor liksom!

sen igår då gick jag på stan med mandabus och åt bakismat på donken med henne och lusan, inte så fullt gott som jag hoppades men endå. på kvällen tänkte jag bara ta det lungt och vara hemma o fixa mina naglar, så det gjorde jag men sen pratade jag med steff och kände rastlösheten så hon jag och mikaela gick promis, eller ja vi satt mest, haha. senare mötte vi även upp lukas och seth :)

idag ska jag faktiskt bara ta det lungt och samla krafter för veckan, chips är ett måste känner jag!



på tisdag börjar idol, puss hörni

love,

Kommentarer
Postat av: Mikaelahhahhhh

Jag har facebook-syndrom och saknar [gilla]-knappen.

2009-09-07 @ 22:10:37
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0