måndag 7/9 16:59

god eftermiddag hörni!

såhär såg jag ut idag:


klänning, indiska
ribbade strumpbyxor, gina
skinnjacka, zara
boots med klack, skopunkten
halsband, ärvt av farmor
ipod och äpple, haha!

så vara måndag igen! skolan var helt okej, hade klassråd, svenska, historia och en liten annorulunda idé och kultur historia lektion som gick ut på att vi hade teater lektion med ettorna och treorna istället, så lärde vi känna varrandra lite bättre oså :)
sen stack jag och lukas in till stan och letade kläder till mig, såklart skrattade vi åt allt och inget så som bara vi kan, han är så himlans bra han!!

ikväll ska jag hem till Siri och hennes familj med mamma på dagen-efter buffé och tårta eftersom hon konfimerade sig igår, ska bli redigt mysigt :)

kärlek,

Kommentarer
Postat av: elli

vad fint :D hoppas vi ses snart! <3 btw du har min rent film ;) possposs

2009-09-08 @ 23:02:22
Postat av: Elisabet

Hot hot hot!

2009-09-14 @ 10:20:17
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0