måndag 14/9 17:16

asså det är ingen idé att kolla på Gordon Ramseys program, jag blir bara så sjukt hungrig!

idag har varit en riktigt härlig dag, i skolan gick det undan snabbt som attan med bara några få lektioner och sen stack jag, lusan och siri till backaplan för att äntligen hitta skor till mig på skopunkten, tänkte satsa på det där med tre par för priset av två. sagt och gjort, det här är resultatet:


converse, uggs och ytliggare ett par högklackade boots!

haha jag vet inte varför jag envisas med att bara köpa högre och högre klackar men jag känner att så länge jag tycker det är snyggt och trivs i det så varför inte? jag får väl försöka skita i att jag ser längre ut än alla och vissa tycker att det är ''fjortis''.

hörs ikväll hörni!

love,

Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Så lite så! :)

Tack så mycket! :D



Vad gör du? :)

2009-09-14 @ 18:44:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: johanna

oj va najs!! :P, snyggt kajsibabe<3

2009-09-14 @ 20:29:16
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Madde

man är inte fjortis för att man använder klack :) dom som säger det vet inte vad dom pratar om <3

2009-09-14 @ 21:27:05
Postat av: elinor

vadå fjortis med klack? skummmt. sjukt snygga skor iaf du köpt. och jag tycker bara det ser coolt och sådär lagom kaxigt ut med långa tjejer som vågar ha klack! :D

2009-09-15 @ 09:35:16
Postat av: Elisabet

You go girl, juh högre dessot bättre!

2009-09-24 @ 10:39:47
URL: http://jagellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0