fredag 4/9 16:56


HAHA mitt ansiktsuttryck? iallafall,
jeansinspererade tights, gina
skjorta h&m
jacka h&m
boots, skopunkten
väskan, mammas!

Jag älskar att återupptäcka musik som man knarkade för typ två år sen. denna gången blev det Gavin Degraw och hans skiva med samma namn. även hans äldre låtar är underbara men dom lyssnade jag på dygnet runt i nästan ett år så lite trött blir man även om det var ett tag sen!

Ikväll blire partey @ björngårdsvillan i slottis, vi har tak oså men förhoppningsvis låter vädret bli att pissa ner sig så det blir lite mysigsare:)
innan dess blire förfest hos Linus med några utvalda personer, känner mig speciell ja!

vid sju ska jag möta upp steffi och innan dess ska jag hinna dusha, diska och äta middag så talk to you later!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

ooh men det e ju värsta: jagärsåmyckethetareändigsåslutaspelasvårfångadochhånglamedmigblick

2009-09-04 @ 18:55:27
Postat av: Kajsa

HAHA lukas baby såsant!

2009-09-05 @ 15:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0