måndag 19/10 17:22

alltså, gossip girl ger mig gåshud. det är fan den finaste, bästa och snyggaste serien som finns!


hey tjockarn. körde sköna stilen idag, två föreställningar och allt.


snyggarna!


med dom bästa flickorna och hjärtan i kaffet

sen kan jag ju ha nöjet att berätta om hur kär jag är i ''idol-nicklas'', ja jesus vilken kille säger jag bara. men tänk bara, snygg som ett as, världens finaste leende, snygga käkben, sjukt fint hår, snygg stil, jättegöteborsk, sjunger i ett rockband och så är han singel! ment to be?
nu kände jag behovet av att läsa hans tv4 blogg som du hittar du på denna länken:

http://nicklas.idol.tv4.se/

gotta love it!

nu ska jag samla ihop bandet för att fixa oss ett band foto som vi verkligen behöver!

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

Jag tänkte nästan be dig lägga upp ett nytt inlägg eftersom det faktiskt, otroligt nog, blev tråkigt att läsa dom gamla inläggen om och om igen;)



2009-10-19 @ 19:45:19
Postat av: kajsa

svar: sööööt lukas. va kul att någon läser iallfall!

2009-10-19 @ 19:51:32
Postat av: johanna mattila

nicklas är fannys bror lucas, kompis,arbetskamrats barn typ xD eller nåt

2009-10-20 @ 17:02:15
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0