fredag 30/10 23:38

asså jag bara älskar msn denna kvällen. underhållningen är strålande!
sen diggar jag trollhättan-bandet loving chokes också, riktigt fina pojkar det där,
en spelning på meeths med typ tio pers i publiken inklusive oss så var vi dom enda som kunde deras texter och dom enda som hade hört dom innan, jag fick tillochmed önska två av mina favoritlåtar och vi hade världens kommunikation, haha. efteråt står vi kvar i lokalen och då kommer hela bandet ut och ger varsin skiva till mig och frej med orden; förlåt för den dåliga spelningen och varsågod, den där skivan finns förresten bara i tjugo upplagor (pekar på min skiva).
fatta grejen! jag älskar trevliga och ödmjuka människor så jävla mycket. sen hjälpte det ju inte att de otroligt snygga bassisten såg mig i ögonen och undrade om vi också skulle till sticky. jag kan säga er att jag aldrig har velat vara ett år äldre så mycket som i det ögonblicket!
iochförsig pratade vi även om när dom ska spela på henriksberg och dom kanske kommer kunna fixa in mig och frej, dom vill verkligen inte att vi ska missa det ju!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm världens underbaraste kväll?

har jag sagt att jag älskar msn? ja det har jag. nu vet ni.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

hehe blir lite intresant o se vad som händer när lovin hittar den här bloggen;)

2009-11-01 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0