onsdag 18/11 22:12

okej, såhär är det;

Jag börjar bli sjuk, som ungefär halva sverige jag vet. igår var det 13 elever av 30 i min klass, det är inte ens hälften. jag har känt mig frisk medans alla andra har insjuknat men nu så, halsen värker och huvudet dunkar. kan ju bero på att jag idag har gått ute i spöregnet utan luva eller paraply (jag blir så jävla irriterad på mig själv). jag dricker echinagard så mycket som jag kan och tar panodil till höger och vänster, jag får inte bli sjuk. för om jag blir sjuk, då äventyras allt som har med helgen att göra och det är mycket. jag har sett fram emot att få arrangera spelningen på lördag hur länge som helst och om jag blir sjuk och inte kan sjunga då vet jag inte vad jag gör.

så, följande dagar ska jag göra allt i min makt för att hålla baseluskerna borta, äta vitlök på macka, dricka hinkvis med te (som jag inte ens gillar) och vara allmänt tyst och påklädd.
några fler tips?


ignorance is your new best friend.

love,

Kommentarer
Postat av: Lukas

DU BLIR INTE SJUK!

2009-11-18 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0