fredag 20/11 13:23

jag önskar verkligen för både er och min skull att jag kunde skriva så bra som annika marklund men eftersom sådana önskningar oftast inte slår in så får ni nöja er med att höra relativt ointressanta saker om min vardag och mitt liv, man behöver ju inte läsa liksom. men jag tackar lukas som verkligen kommenterar varendra inlägg, tack min fantastiska bästaste vän, vad skulle jag göra utan dig egentligen?
dessutom är det väl ingen idé att skriva superbra när man endå inte har en massa läsare, right?
okej nu bortser vi från detta infall av sanning och fortsätter på det vanliga spåret!

just nu trivs jag, väldigt mycket. inte bara för att jag bestämde mig för att inte gå till skolan med halsont och fick sova ut ordentligt utan ännu mer för att till min överraskning var mamma ledig idag och gjorde en riktigt stor frukost till oss nångång vid tolv, nu har hon satt igång med julbak för att nästa helg smäller det äntligen för våran årliga glöggfest här hemma! första i våran nya mysiga lägenhet, frågan är väl bara hur alla ska få plats?

annars mår jag bättre i min förkylning (eller man kanske ska kalla det fantasi förkylning, hyprokondiker skyldig!)
igår kändes det som att jag hade feber mot eftermiddagen i skolan, jag gick runt och beklagade mig för diverse människor och fick mycket mysiga kramar och härligt medlidande, haha. och en skumtomte också, det är icke att förglömma!
men såpass frisk är jag nog att jag kan släpa mig till biblioteket ikväll och se invigningen av dynamo, ungdomsveckan som drar igång där nu. känns lite som en skyldighet också dels eftersom det spelar mycket bra band ikväll som jag känner och vi själva spelar ju faktiskt där på torsdag.

sen har jag ett litet dilemma inför lördag som jag verkligen behöver hjälp med;

ska jag ha uppsatt hår i en flätfrisyr och rött läppstift
eller
nedsläppt hår med lugg och så?


behöver verkligen hjälp, orkar inte avgöra själv. så snälla, kommentera det!


love,

Kommentarer
Postat av: johanna

upsatt :D<3

2009-11-20 @ 16:04:49
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Lukas

då var vi två om den saken:)

2009-11-20 @ 16:42:21
Postat av: frida

jaha jag som tyckte utsläppt bara för de..

:D <3

2009-11-20 @ 17:49:36
Postat av: Mikaelahhahhhh

JAG SKA BLI SOM LUKAS.

2009-11-22 @ 22:19:30
URL: http://inteenjavlamodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0