onsdag 20/5 18:11

jag tycker alltid att det är så svårt att börja mina blogg inlägg, känns ju helt fel att bara halloj!
dels för att det inte är nått jävla brev jag skriver och dels för att jag inte är på halloj humör.
jag är inte på humör alls. jag blir ledsen av allt som händer ena stunden, och andra bara förvirrad.
ljusglimt i vardagen och i all skit är att vi har premiär på vår pjäs på måndag och att det är ring of music nästa lördag.
om det inte blir bra vet jag inte vad jag gör med mig själv.
så vi hoppas på det!

jag vill bara förstå varför det alltid är mitt fel. varför det alltid är jag som måste försöka.
för en gångsskull vill jag känna mig efterlängtad och letad efter.
för en gångsskull.


free as a bird. redo att kunna flyga härifrån när som helst.
jo visst.

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2009-05-20 @ 20:39:24
URL: http://astoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Nina

Halloj, halloj.. Haha

2009-05-20 @ 21:24:33
URL: http://strumpebyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0