Torsdag.

åkej. bad news.

jag var ju sjuk i typ en och en halv vecka och hade världens svullnaste halskörtel men nu har det gått ner så den är typ vanlig storlek igen. iallafall så när jag var sjuk var jag och mamma på vårdcentralen och kollade upp det och dom tog en massa prover och sa att det kunde vara körtelfeber och att provresultatet skulle komma tillbaka efter några veckor.
men eftersom jag blev friskare och friskare och svullnaden i körtel försvann mer och mer tänkte jag, äh det är ingen fara!
så i tisdags skulle jag vara med på min första danslektion sen jag har varit sjuk men jag orkade bara halva och var helt utpumpad efter det. väldigt konstigt.
och idag skulle jag gyma för första gången men så får jag ett sms från mamma när jag är i skolan som det står:
du ska inte träna idag, ring mig när du kan. puss
så jag ringde och då hade doktorn ringt mamma och lämnat ett meddelande och sagt att det var körtelfeber.
så thats that.
körtelfeber. inte kul nånstans.
men eftersom jag känner mig så pass bra kan jag iallfall gå i skolan, men jag kan inte dansa inte träna inte anstränga mig mkt. och det suger så jävla jävla hårt, hur ska jag klara mig utan att dansa i typ en månad?
fyfan. det är tortyr.

Kommentarer
Postat av: Jenny Penny

Ajdå!! Inte kul med körtelfeber. Usch, usch usch. =( krya<3

2009-03-19 @ 18:55:15
Postat av: Lukas

Nee jag tycker inte att detta e bra! Den där febern får ta o sticka illa kvickt för snart kommer du att kasta ut den!!!

2009-03-19 @ 20:17:46
Postat av: mando

detta suger anus!! du måste krya på dig<3

2009-03-19 @ 21:13:32
Postat av: johanna

jag säger atrt de e massa bajs

2009-03-20 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0